Sunday 31 July 2011

BULAN RAMADHAN SUDAH TIBA

Esok ary first bagy  umat islam berposa...dah sediya dah k tok posa???sediya x sediya es0k kna posa gak..jgn tggal posa tau...saya mintak maaf erk kt sapa2 yg terasa dgn ap yg saya 2lis at blog nie...saya jgak nk mintak maaf at mamber2 n ustz2 n ust2 n kak2 d pda sume arh yg pernah saya wat salah k or wat clap...saya meyusun sepuluh jary memohon keampunan kepada kalian sume..eh mcm ryelarh plk..eurm rye nntie mintak maaf lain..yg nie khas t0k posa..he3..eurm saya arap posa nie akan menjady posa yg penoh barakah dan rahmat..arap2 kta sume dpt b`jumpa dgn malam lailatul qadar...InsaAllah..bkn senang nk jmpa ngn malam lailatul qadar nie...klu kta nie org yg b`tuah dpt larh jumpa gn mlm lailatul qadar nie..k ah lewat malam dah nie es0k nk sangun sahur plak.. sampai kt siny je...assalamualiakum
zikrullah n doa

tenangkan hati dgn ayat al-quran